Kopaonik

posted in: Putovanja | 2

Već sam pisala da ne volim ni zimu, ni sneg, imam strah od leda i od skija, i nikad nisam išla na zimovanje jer kod nas u porodici niko nije imao želju za tim, ali sam definitivno promenila mišljenje tokom ovog putovanja. Ustvari, doživljaj zime u gradu i zime na planini je drugačiji. Znači, zimu na planini volim, u gradu ne 🙂

Prethodna četiri dana sam provela na Kopaoniku a povod za odlazak tamo bila je Blogomanija ali ću o njoj u nekom od sledećih postova, kad sredim utiske…

kop1

Iz Niša smo pošli u četvrtak ujutru, pa svratili kod rođaka u Tršanovcima, malo ispred Brusa, a onda nastavili sa njim do Kopaonika jer su mu kola sigurnija 🙂 Ako nekad zakasate na putu do Kopa ili vam treba promena guma, svratite kod Nikolića 🙂

kop3

Dočekao nas je zavejan i osunčan Kopaonik, a mi nismo gubili vreme, pa smo odmah nakon prijave u hotelu izleteli napolje 🙂 Prvi utisak je bio “Kako je pusto!”. Prodavnice ne rade, retko koji kafić je otvoren, malo ljudi šeta… Maxi je radio pa smo kupili nešto da gricnemo i preživimo do večere. Pri povratku u hotel sreli smo i prva poznata lica – Maju i Dejana. I oni šetaju, koriste lep dan. Proverili smo zajedno gde će biti predavanja i radionice, i polako krenuli nazad u naš hotel.

kop2

kop24

kop26

Smeštaj nam je bio obezbeđen u hotelu Grand. Hotel je prelep, a svo osoblje MK Mountain Resorta ljubazno i uglavnom mlado, usluga odlična. Dve zamerke sam imala: za prejako grejanje i malo posnih kolača 🙂 Spa kao i prošle godine na Staroj planini nisam ni videla, nekako mi taj sadržaj nije zanimljiv.

Čist vazduh, šetnja i umor su učinili svoje pa smo se uspavali i jedva i za večeru ustali. Od izlaska uveče i žurke dobrodošlice ništa, počela je da nas lomi prehlada pa smo to veče popili po brufen i spasili se 🙂

kop4

Toplo je i na terasi i u holu 🙂kop6

Moj pogled na Spa deo hotela 🙂

Narednih dana smo bili na relaciji Grand – Angella zbog predavanja i druženja, šetali smo koliko smo mogli, uživali, punili i pluća, i baterije. Nismo se vozili žičarom jer kad smo mogli bila je magla, a kad je bilo lepo vreme, ja sam morala da budem na radionicama. Biće valjda još prilika za to.

Iako ski sezona zvanično počinje 5. decembra, u subotu su stigli i prvi skijaši i kliskaši i razbili belinu na planini svojom šarenom garderobom.

kop31

kop32

kop33

kop34

Imali smo obezbeđen doručak i večeru u hotelu, nismo jeli ništa mimo toga, ali smo zato našli mesto sa dobrom domaćom kafom jer je u hotelu naravno nema 🙂 Ako ste ljubitelj iste, možete je popiti u Rio kafeu, a uz nju ćete dobiti i ratluk. Cene su im pristojne, nes i domaća kafa su nas zajedno koštali 240 dinara.

Pijaca na Kopaoniku je puna slatkih teglica i flašica koje možete da ponesete kao suvenir, ali ima i vunenih čarapa i prsluka 🙂 Obzirom na to da se bavim ručnim radom i da znam koliko je vremena i truda potrebno mislim da su cene jako niske. Pletene čarape i “cokule” smo platili po 500 dinara (nema sujete, podržavamo žene i kupujemo domaće 🙂 )

kop48

kop47

kop46

kop45

Nadam se da ste uživali u fotkama, ja jesam na Kopu, sad samo prenosim utiske dalje 🙂

kop18

Do sledećeg teksta…

Nataša

2 Responses

1. Žižak

Divne fotografije. Obožavam zimu na planini i sve radosti koje nosi. Gledala sam te na ženskom forumu online i baš si slatka bila. Nadam se da ćemo se sljedeće godine upoznati na Blogomaniji :)))!

Ostavite komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.